AWAS DENGAN LAGU TERBARU LADY GAGA , JUDAS!

k , aku tengah baca entry sorang abang ni . then terbaca pulak headline dia yang agak buat aku tertarik lagi menarik en . so baco jolah !


untuk pengetahuan korang lady gaga atau cik gaga ni dah melepaskan satu lagi jarum dalam kalangan umat Islam iaitu lagu terbaru cik gaga, Judas.




sebelum aku pergi dengan lebih lanjut aku nak ceritakan sedikit sejarah pasal Judas. untuk korang yang tak tahu lagi Judas tu apa ke bendanya, Judas ni sebenarnya mengikut fahaman yahudi ialah salah seorang daripada 12 Jesus teragung tetapi Judas ini telah mengkhianati mereka.tu fahaman mereka dan tiada kena mengena dengan kita pun. walaupun tiada kena mengena tetapi aku nak ingatkan yang lirik lagu terbaru cik gaga ini boleh menyesatkan umat Islam! haa tengok siap perbesarkan font lagi. memang tak dinafikan sebelum ini pun lagu- lagu dia memang menyesatkan walaupun sedap didengar. tapi untuk lagu terbaru kali ini memang terang - terang menyesatkan dan menakutkan. 



Judas,

You never ever never
ever really ever loved me more,than I
but Nemesis is watching over-high
and this is your time,
Judas,lie on lie,write
tears drop cause I cry
the echo truth killed you so you may finally die


Master Judas,
My Judas you're all mine
I spent my nights healing from your damaging bites



My Judas,
My Judas,you'll be fine
I slept over your hard stoned shoulder
I domestic flighted for you,baby
murdered as you might find me cooler,honey



I'm just a holy fool, oh baby he's so cruel, 
he's the one who will make me a liar, 
make my speech nothing worth
but I'm still in love with Judas, Baby
I'm still in love with master Judas, Baby



Jude If my love is a sin,if no man seems to fit
As I trust the world,to put me back on feet



I'm just a holy fool, oh baby he's so cruel, 
he's the one who will make me a liar, 
and make my speech nothing worth
but I'm still in love with Judas,since his birth
I'm still in love with Judas,Oh Judas 
you bring me mirth



Jude If my love is a sin,if no man seems to fit
As I trust the LORD,he'll put me back on ship
is it the shoe heel or the size of my feet



I'm just a holy fool, oh baby he's so cruel, 
he's the one who will make me a liar, 
and make my speech nothing worth
but I'm still in love with Judas, Baby
I'm still in love with Judas, Baby



Jude I promised you,I won't bother you
As I crossed my fingers back from North
I'm still in love with Judas,Oh Judas 

you bring me mirth

aku turut minta pendapat ustaz aku tentang lagu cik gaga ni dan beliau turut memperakui sekali kita menyebut dan menghafal lirik lagu ini, secara automatiknya kita boleh terkeluar daripada agama kita. nauzubillah begitu dahsyat konspirasi akhir zaman ini. buat yang tak tahu perbanyakkan membaca dua kalimah syahadah supaya kita tidak terpesong daripada agama Islam. aku rasa setakat ini saja entry aku kali ini, merci, As - Salam!!

copied from : khai artzfa

THANKS HONEY